پیمان جاویدان روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در نخستین روز رقابت های شیرجه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نظرپور ورزشکار کرمانشاهی در رده چهارم قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بخش مقدماتی شهنام نظرپور توانست در اولین پرش امتیاز 62، در دومین پرش امتیاز 55.50 صدم، در سومین پرش خود امتیاز 36، در چهارمین پرش امتیاز 43.20 صدم، در پنجمین پرش امتیاز 54 و در آخرین پرش خود امتیاز 36.40 صدم را کسب کند.
جاویدان افزود: این شناگر کرمانشاهی در نهایت با امتیاز کل 287.10 صدم به عنوان نفر ششم به فینال این ماده راه یافت.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کرمانشاه یادآوری کرد: در مرحله فینال نیز نظرپور با مجموع امتیازی 327.25 صدم امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.
وی یادآوری کرد: مجتبی ولی پور دیگر شناگر کشورمان مقام اول را به خود اختصاص داد و ورزشکارانی از اندونزی و آذرابیجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
جاویدان افزود: نظرپور و ولی پور عصر امروز (جمعه) در فینال تخته سه متر هماهانگ برای کسب مدال به مصاف رقبای خود می روند.
وی در پایان اظهار کرد: محمدجواد عباسی دیگر ورزشکار کرمانشاهی عضو تیم ملی واترپلوی ایران نیز به همراه این تیم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این رقابت ها شده بود.
سعید احمدی، محدثه آقایی و بهنوش نجفی هر سه در کاراته دیگر نمایندگان ورزش استان کرمانشاه در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بودند که در این بین تنها نجفی موفق به کسب مدال برنز وزن 68+ کیلوگرم شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.