به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، تیم واترپلوی بزرگسالان ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که از 22 اردیبهشت به میزبانی باکو آذربایجان آغاز شده با تیم های میزبان، عربستان، اندونزی و ترکیه مسابقه داد.
تیم ایران در نخستین دیدار خود با آذربایجان میزبان همگروه شد و توانست با حساب 16 بر 10 صاحب برتری شود.
ملی پوشان واترپلوی ایران در دومین و سومین مسابقه خود نیز تیم های عربستان را با حساب 11 بر 6 و اندونزی را با نتیجه 15 بر هفت از پیش رو برداشت.
تیم ملی واترپلوی ایران در آخرین و حساس ترین مسابقه خود با ترکیه مسابقه دادند و در پایان برابر این تیم 9 بر 9 مساوی شدند.
در پایان این رقابت ها تیم کشورمان با 10 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ترکیه مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

** شیرجه رو کرمانشاهی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به میدان می رود
استان کرمانشاه در رشته شیرجه رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی نیز یک نماینده به نام 'شهنام نظرپور' دارد که از امروز (28 اردیبهشت) کار خود را در این رقابت ها آغاز می کند.
تیم ملی شیرجه ایران با ترکیب مجتبی ولی‌پور و شهنام نظرپور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده و قرار است در ماده‌های تخته سه متر (انفرادی و هماهنگ) و سکوی 10 متر (انفرادی و هماهنگ) با رقبا مسابقه دهند.
تیم دو نفره شیرجه ایران سال گذشته برای نخستین بار در شیرجه هماهنگ به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
سعید احمدی، محدثه آقایی و بهنوش نجفی هر سه در کاراته دیگر نمایندگان ورزش استان کرمانشاه در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بودند که در این بین تنها نجفی موفق به کسب مدال برنز وزن 68+ کیلوگرم شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.