به گزارش ایرنا؛ یوسف باباخانی روز پنجشنبه در جمع ناظران شورای نگهبان سرپل ذهاب افزود: انتخابات یک فرآیند سیاسی اجتماعی مهم برای سپردن امور اجرایی کشور به دست افراد اصلح و کارآمد است.
وی با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های رای دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس می کند، افزود: توجه تمام دشمنان نظام به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان معطوف شده است تا میزان حضور مردم و پایبندی آنها به نظام و آرمان های انقلاب را ارزیابی و سپس بتوانند اهداف خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنند.
وی بیان کرد: حضور حداکثری و با بصیرت مردم در انتخابات، اقتدار نظام را رقم خواهد زد و بی شک مردم با حضور گسترده دراین رویداد بزرگ و مهم سیاسی کشور، بزرگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.
رییس دفتر شورای نگهبان سرپل ذهاب، سلامت انتخابات را مهمترین بخش فرآیند رای گیری دانست و گفت: بخش بسیاری از سلامت انتخابات برعهده ناظران شورای نگهبان است که باید امین آرای مردم باشند و از تخلف های احتمالی جلوگیری کنند.
باباخانی افزود: ناظران شورای نگهبان با چشمان تیزبین خود، فرآیند رای گیری و شمارش آرا را رصد می کنند و امانتدار خوبی برای آرای مردم خواهند بود.
در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سرپل ذهاب، 102 شعبه با 285 صندوق رای پیش بینی شده که از این تعداد 183 صندوق مربوط به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 102 صندوق نیز مربوط به ریاست جمهوری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.