علی زینی وند روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این نامزدهای انتخاباتی برای تصاحب کرسی های شورا در این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند و از شب گذشته تبلیغات انتخاباتی خود را به صورت گسترده آغاز کردند.
وی اظهار کرد: با اعلام فهرست اسامی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای محلات در پایان مهلت قانونی بررسی صلاحیت ها، 48 داوطلب در شهر محلات، 15 داوطلب در شهر نیمور و 136 داوطلب نیز در روستاهای شهرستان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
فرماندار محلات گفت: این شهرستان به منظور برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 44 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد 32 شعبه در سطح شهر و 12 شعبه برای روستاهای شهرستان پیش بینی شده است.
زینی وند با اشاره به شمار صندوق های رای پیش بینی شده برای این دوره از انتخابات بیان کرد: در 44 شعبه اخذ رای این شهرستان برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، 96 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در این دوره نیز بیش از هزار و 400 نفر در بخش های اجرایی، نظارت، انتظامی و خدماتی با کمیته انتخابات شهرستان همکاری خواهند کرد.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.