به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسن محبی از پیشکسوتان کشتی کشور، مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان، مریم هاشمی قهرمان ووشو جهان و فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا افرادی بودند که در گفتگوهای جداگانه مردم را به حضور پای صندوق های رای دعوت کردند.

** حضور پای صندوق های رای وظیفه همه ماست
محمدحسن محبی از پیشکسوتان کشتی کشور، حضور پای صندوق های اخذ رای را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت: بدون شک هرقدر این حضور پرشورتر باشد نتیجه بهتری نیز برای کشور حاصل می شود.
وی با بیان اینکه امروز کشورمان در موقعیت حساسی قرار دارد، گفت: همین که مردم پای صندوق های رای حاضر شوند تجدید بیعتی دوباره با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری داشته اند و درس خوبی به دشمنان انقلاب می دهند.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران، همچنین بر لزوم انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شورا باید سعی کنیم بهترین فرد و افراد را انتخاب کنیم.
محبی در پایان اظهار کرد: آینده کشور و شهر و دیارمان به دست خودمان رقم می خورد به شرط اینکه انتخابی آگاهانه انجام دهیم.

** حضور در انتخابات بر اقتدار کشور می افزاید
مسعود حجی زواره قهرمانی تکواندو جهان نیز در گفتگو با ایرنا گفت: حضور در انتخابات بر اقتدار کشور خواهد افزود و باعث می شود دشمنان دست از برخی شیطنت ها مانند علیه ایران بردارند.
وی یادآوری کرد: بدون شک مردم فهیم و با بصیرت کشور مثل همیشه که در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حاضر بوده اند این بار هم پای صندوق های رای حاضر و حماسه ای دیگر رقم می زنند.
حجی زواره همچنین در خصوص لزوم انتخاب آگاهانه، اظهار داشت: همانقدر که حضور پای صندوق های رای مهم است، انتخاب افراد اصلح و سپردن آینده کشور و شهرمان نیز دارای اهمیت است.

** مشارکت در انتخابات به معنای سهیم شدن در سرنوشت و آینده کشور است
قهرمان ووشو بانوان جهان نیز با دعوت از عموم مردم به حضور پای صندوق های رای، گفت: مشارکت در انتخابات به معنای سهیم شدن در سرنوشت و آینده کشور است و نباید در این راه کوچکترین خللی وارد شود.
مریم هاشمی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات از چند جهت دارای اهمیت است، گفت: یکی از وجوه آن ارزش دادن به انقلاب و نظام است و وجه دیگر نیز خنثی کردن توطئه های دشمنان که از مدت ها قبل تبلیغات خود را برای عدم حضور مردم آغاز کرده اند.
وی تصریح کرد: یک وجه دیگر از اهمیت شرکت در انتخابات، کمک به انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور است و انشاالله شایسته ترین فرد سکان امور را به دست خواهد گرفت.
هاشمی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مردم مثل همیشه پای صندوق های رای حاضر و به جنگ روانی ایجاد شده توسط دشمنان پاسخ دندان شکنی بدهند.

**همه باهم برای افزایش اقتدار کشور پای صندوق های رای حاضر می شویم
فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا نیز در گفتگو با ایرنا، گفت: همه با هم در انتخابات 29 اردیبهشت برای افزایش اقتدار کشور پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد تا به دشمنان بفهمانیم برای دفاع از انقلاب و ارزش های آن همیشه حاضریم.
وی با بیان اینکه جامعه ورزشی کشور نیز همپا با سایر مردم در انتخابات پیش رو حضور خواهند داشت، گفت: همراه با آحاد مختلف مردم در آینده کشور و ساختن بهتر آن سهیم خواهیم بود.
گل آرا در پایان و با دعوت از عموم مردم برای حضوری پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ابراز امیدواری کرد با انتخاب اصلح ترین نامزدها آینده خوبی برای کشورمان رقم بخورد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.