به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار قصرشیرین در شعبه های اخذ رای در محل فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه فرآیند انتخابات به روزهای حساس خود رسیده است، افزود: روز جمعه هفته جاری شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه همراه با حضور گسترده و آگاهانه مردم هستیم.
وی اظهار کرد: انتخابات میدانی است که مردم در آن میزان شعور سیاسی، اجتماعی و زمان شناسی خود را نشان خواهند داد.
فرماندار قصرشیرین گفت: در 29 اردیبهشت، مردم، مسئولان، نخبگان و مجریان برگزاری انتخابات در معرض دید هزاران رسانه از سراسر جهان خواهند بود و آن را رصد می کنند.
اکبری افزود: تلاش می کنیم تا انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و به هیچ کسی اجازه دخل و تصرف در انتخابات را نخواهیم داد.
وی بیان کرد: وظیفه ما امانتداری از رای مردم است و نظم، مدیریت و توان مجریان انتخابات، بستری امن را برای مشارکت آگاهانه مردم در این روز فراهم می کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: نمایندگان فرماندار، مسئول و رکن رکین شعب اخذ رای هستند و سلامت انتخابات در گرو مدیریت آن هاست.
وی اضافه کرد که نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای، باید با همدلی با دیگر اعضای شعب، اجازه هیچ گونه بی نظمی و دخالت را در روند برگزاری انتخابات ندهند.
در پایان این جلسه روند برگزاری فرآیند انتخابات توسط کارشناسان به نمایندگان فرماندار قصرشیرین تشریح شد.
29 اردیبهشت 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.