محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران سال هاست که جزو قدرت های جهان بوده و همواره روی سکوی اول یا دوم ایستاده است.
وی افزود: بهمن ماه سال گذشته نیز تیم کشتی کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی که با حضور هشت تیم اول دنیا و به میزبانی کرمانشاه برگزار شد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
محبی اظهار کرد: با کشتی گیران خوبی که در اوزان مختلف داریم هیچ تیمی در آسیا حریف ایران نمی شود و در میان قدرت های کشتی جهان نیز کمتر حریفی است که بتواند مقابل کشورمان عرض اندام کند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه به حضور سه کشتی گیر کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا نیز اشاره و با عالی توصیف کردن عملکرد آن ها، اظهار کرد: پس از نزدیک به 35 سال کرمانشاه سه کشتی گیر خود را در ترکیب ثابت تیم ملی دید و خوشبختانه هر سه نیز مدال کسب کردند.
وی گفت: این افتخار بزرگی برای کشتی کرمانشاه است که از هشت وزن تیم ملی، سه وزن آن در اختیار کشتی این استان باشد و همه هم دیدند که کشتی گیران کرمانشاهی برای کشورمان افتخارآفرین شدند.
محبی تصریح کرد: رشیدی و تیموری که مدال برنز گرفتند بدون شک اگر در همان کشتی های اول با مدال آوران المپیک و جهان روبرو نمی شدند می توانستند تا فینال صعود و مدال خوشرنگ تری کسب کنند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: محبی کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی نیز چهره بسیار خوب و مقتدری از خود به نمایش گذاشت و توانست با شکست ورزشکاران خوبی نظیر کشتی گیران کره جنوبی، مغولستان و هندوستان مدال طلا کسب کند.
وی در پایان اظهار کرد: با تمام توان سعی می کنیم روند روبه رشد کشتی کرمانشاه که در طی سه چهار سال اخیر آغاز شده را ادامه بدهیم و آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب سه مدال طلا و پنج مدال برنز مقام قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا که شب گذشته در هندوستان پایان یافت را کسب کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.