دکتر فرشته آزادتبار روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز انتخاب اصلح و آگاهانه به اندازه مشارکت در این رویداد دارای اهمیت است چرا که قرار است سرنوشت چهار سال آینده خود را رقم بزنیم.
وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین انتخاباتی است که در سطح کشور صورت می گیرد و بدون شک انتخاب اصلح ترین نامزد شرایط خوبی را برای آینده کشور رقم می زند.
آزادتبار افزود: بررسی سوابق نامزدها، تجربیات آن ها در کار اجرایی و اعلام برنامه هایشان برای چهار سال آینده همگی می تواند ما را برای یک انتخاب صحیح کمک کند.
این استاد دانشگاه یادآوری کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز به لحاظ اهمیت دست کمی از انتخابات ریاست جمهوری ندارد، چرا که قرار است نمایندگانی انتخاب کنیم که برای چهار سال آینده شهر و دیارمان برنامه ریزی کنند.
وی گفت: اعضای شورا به دلیل ساکن بودن در منطقه جغرافیایی که نمایندگی آن را برعهده دارند بهتر می توانند مشکلات را درک و برای رفع آن ها با کمک سایر مسئولان چاره اندیشی کنند.
آزادتبار اظهار کرد: بنابراین انتخابی اصلح می تواند به توسعه و رونق و آبادانی شهر کمک شایانی کند.
وی در پایان گفت: امیدوارم مردم فهیم کشورمان و استان کرمانشاه با انتخابی اصلح شایسته ترین فرد و افراد را به عنوان رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند تا در آینده شاهد پیشرفت های بهتری باشیم.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.