به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز سه شنبه در نخستین جلسه شورای اداری سرپل ذهاب در سال 96 افزود: باید بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات آینده فراهم شود.
وی اظهارداشت: تمامی دستگاه های اجرایی وظیفه دارند کشور، انقلاب و نظام را به سایر نهادها و حکومت های سیاسی دنیا به عنوان الگو معرفی کنند.
وی گفت: مسئولان باید دغدغه پیشرفت اهداف نظام را داشته باشند و از لحاظ مدیریت، برنامه ریزی، حضور در نماز جمعه و برگزاری برنامه های فرهنگی الگو باشند و در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
امام جمعه سرپل ذهاب بیان کرد: امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل (ره) باشیم و این امر محقق نخواهد شد مگر این که در بطن جامعه باشیم و در راستای محقق شدن شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حرکت کنیم.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی با اشاره به تدوین برنامه های ششم توسعه این شهرستان، اظهار داشت: در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت سرمایه گذاری های کلانی صورت گرفته و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده است.
اکبر سنجابی افزود: سرپل ذهاب در بخش جاذبه های طبیعی و گردشگری نیازمند تامین اعتبار و نگاه ویژه مسئولان امر است و باید در راستای ساماندهی، زیباسازی و توسعه فضای تاریخی فرهنگی و طبیعی این شهرستان تدابیر مهمی اتخاذ شود.
وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در سرپل ذهاب، 102 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این مجموع، 36 شعبه شهری و 66 شعبه روستایی است.
وی از مشارکت یک هزار و 800 تن شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، محافظان صندوق های رای و مجریان برگزاری انتخابات در سرپل ذهاب خبر داد.
سنجابی تاکید کرد که استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هریک از کاندیداهای ریاست جمهوری و کاندیداهای شورای اسلامی شهر روستا ممنوع است و در صورت مشاهده برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.
رییس دادگستری سرپل ذهاب هم گفت: نظام اسلامی ما در برگزاری انتخابات به یک الگوی مناسب برای جهانیان تبدیل شده است.
نریمان شفیعی ادامه داد: حاکمیت مردم سالاری دینی و مشارکت مردمی در دوره های مختلف انتخابات برگزار شده در کشورمان برای تمام جهانیان به اثبات رسیده است.
وی بر لزوم برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند تاکید کرد و گفت: استفاده از امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی و دولتی در عرصه تبلیغات انتخاباتی له یا علیه کاندیداها جرم است و با فرد متخلف برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.