به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز یکشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان روانسر افزود: معلمان باید برای رشد و شکوفایی دانش آموزان براساس آموزه های دینی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه شغل معلمی برگرفته از رسالت انبیاست، اظهار داشت: جایگاه مقام معلم از دیدگاه قرآن کریم بسیار رفیع، ارزشمند و قابل احترام است و همه باید تلاش کنیم که نسلی با ایمان و با تقوا را پرورش دهیم.
فرماندار روانسر نیز گفت: تاثیرگذارترین نهاد در جمهوری اسلامی آموزش و پرورش است که با تربیت دانش آموزان در راه توسعه و پیشرفت کشور نقش اصلی را برعهده دارد.
حسین ویسمرادی افزود: بستر رشد و توسعه را آموزش و پرورش فراهم می کند و همه ما مدیون تلاش ها و زحمات معلمان عزیز هستیم.
وی تصریح کرد: فداکاری، خدمت بدون ادعا، تدین و اخلاق مداری از صفات برجسته معلمان روانسری بوده و هست.
فرماندار روانسر ظهار داشت: معلمان نه تنها در عرصه تعلیم و تربیت بلکه در عرصه دفاع مقدس نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و شهدای فرهنگی موید این ادعاست.
ویسمرادی ادامه داد: در هر جامعه ای که آموزش و پرورش خوب عمل کرده باشد زمینه رشد و توسعه فراهم شده و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید تلاش های زیادی برای معلمان انجام شده است.
وی اضافه کرد: دولت به تعلیم و تربیت، آموزش، توسعه پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان توجه ویژه ای داشته و کشور در تولید علم و فناوری موفق تر از گذشته عمل کرده است.
فرماندار شهرستان روانسر اضافه کرد: با وجود همه مشکلات، فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش روانسر بهترین عملکرد را داشته اند و در بسیاری از شاخص ها رتبه های برتر استانی را از آن خود کرده اند که مایه افتخار و قدردانی است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز تواضع معلمان را یکی از مهمترین ویژگی های آنها برشمرد و افزود: تواضع معلمان موجب می شود تا حرف و کلام آنها در جامعه اثرگذار باشد.
خسرو محسنی نسب تاکید کرد: معلمان باید تواضع و فروتنی را سرلوحه امور خویش قرار دهند.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: معلمان در جامعه از رسالت و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و نقش آنها در توسعه همه جانبه کشور برهیچ کس پوشیده نیست.
عثمان ویسی افزود: نهاد آموزش و پرورش با برخورداربودن از معلمانی سخت کوش و توانمند مولدترین کارخانه انسان سازی است که همواره با تربیت بهترین افراد خدمات بزرگی را به جامعه در سطوح مختلف ارائه می کند.
وی یادآور شد: بهترین نخبگان، دانشمندان و بهترین افراد از لحاظ علمی در کارخانه عظیم انسان سازی آموزش و پرورش تربیت شده اند.
در پایان این مراسم از معلمان نمونه شهرستان روانسر با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.