به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر پاوه با استناد به احادیث پیامبر گرامی اسلام والدین را به تشویق و ترغیب فرزندان برای دوست داشتن پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت آن حضرت و انس با قرآن توصیه کرد.
وی به تشریح تهاجم فرهنگی، اخلاقی و فکری وعقیدتی دشمنان در این برهه زمانی پرداخت و مهمترین تاکتیک های دشمنان را در راستای سست کردن بنیان خانواده ها، ترویج بدحجابی در جامعه و شکستن حریم دین عنوان کرد.
ماموستا قادری، جشن تکلیف را یک روش و سنت مبارک در جمهوری اسلامی دانست و گفت: فلسفه این جشن این است که دختران ما به حدی رسیده اند که می توانند با خدای خویش گفتگو کنند.
امام جمعه پاوه با اظهار رضایت از عملکرد مسئولان آموزش و پرورش پاوه، نوسود و باینگان و فرهنگیان شهرستان به ویژه خواهران فرهنگی گفت: این عزیزان با مسجد و نمازهای جمعه و جماعات مأنوس بوده وعملکرد خوبی دارند.
ماموستا قادری با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان علیه جوانان و به ویژه دختران گفت: رسالت و وظیفه دبیران پرورشی در این برهه بسیار خطیرتر از دیگر دبیران است و باید این عزیزان تلاش و جدیت مضاعفی داشته باشند.
وی با تشریح انواع تهاجم گفت: ما 2 نوع تهاجم نظامی و فکری داریم که در یکی خاک و زمین را مورد هجوم قرار می دهند و در دیگری فکر وعقیده و اندیشه را هدف قرار می دهند که بسیار خطرناکتر از تهاجم نظامی است.
ماموستا قادری افزود: دشمن در تهاجم فرهنگی ابتدا فکر و اندیشه جوانان ما را می گیرد و فکر و اندیشه غربی را جایگزین آن می کند که در این راستا چندین تاکتیک را بکار می برد.
وی افزود: یکی از این تاکتیکها ترویج و اشاعه روحیه بی تفاوتی در بین مردم و به ویژه جوانان است که آنان را نسبت به اوضاع کشور و منطقه دور کند تا حدی که هریک از افراد در خصوص سرنوشت خود هم بی تفاوت شده و روحیه به من چه را در بر گیرند که بسیار خطرناک است.
مختار برزگرد مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز با بیان اینکه امروز جشن تکلیف 250 دانش آموز دختر مدارس پاوه برگزار می شود، گفت: جشن تکلیف یکی از بهترین و به یادماندنی ترین برنامه های زندگی هر پسر و دختر است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه آموزش و پرورش است و در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.