اکبر سنجابی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات باید با رعایت قانون، له یا علیه کسی حرکت نکنند، اظهارداشت: مهم ترین اصل در راستای برگزاری انتخابات، مشارکت فعالانه مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور است و باید تلاش کنیم تا انتخاباتی سالم و قانونمند را با حضور گسترده مردم که نشان از آکاهی سیاسی بالای آن هاست، فراهم کنیم.
فرماندار سرپل ذهاب افزود: پس از پایان کار بررسی و تایید صلاحیت نهایی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در هیات نظارت استان کرمانشاه، در مجموع صلاحیت 68 تن برای رقابت های پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تایید و محرز شد.
سنجابی بیان کرد: از مجموع 75 داوطلبی که برای عضویت در شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، چهار تن رد صلاحیت و سه تن نیز انصراف خود را اعلام کردند که هم اکنون رقابت بین 68 تن از نامزدهای انتخاباتی است.
وی، تشویق مردم برای حضور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی و معرفی شاخص های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب فردی اصلح برای کلیدداری مملکت اسلامی را از دیگر وظایف مسئولان در این خصوص بیان کرد.
29 اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از90 هزار تن جمعیت و 2 بخش مرکزی با تعداد 203 روستا و بخش قلعه شاهین با تعداد 33 روستا دارد.
3012/7399/8066/7079 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.