به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی استفاده از امکانات عمومی به مساوات را حق همه کاندیداها دانست و تصریح کرد: هیئت امنای مساجد استان بایستی زمینه حضور نمایندگان همه ی دیدگاه ها را فراهم نمایند.
صادقی همچنین برنامه ریزی برای برگزاری دو انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی و مسئولان ستادهای استانی کاندیداهای ریاست جمهوری بایستی اخلاق را اولویت نخست خود در تبلیغات قرار دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری همایش ملی بحران دریاچه نمک در استان قم اظهار داشت: امیدواریم با حمایت دولتمردان و فعال شدن سازمان های مردم نهاد شاهد مقابله با مسئله خشکی حوضه دشت مسیله باشیم.
همایش 'بحران دریاچه نمک و پدیده گرد و غبار در حوضه مرکزی ایران ' روزهای 6 و 7 اردیبهشت در دانشگاه قم برگزار شد.
وی با بیان این که دولت طی سال های اخیر در زمینه محیط زیست اقدامات بسیار موثری انجام داده است افزود: در برش استانی بهره وری استفاده از منابع آب و تغییر الگوی کشت از جمله کارهای صورت گرفته می باشد.
استاندار قم در ادامه مساله اشتغال را به عنوان یکی دیگر از اولویت های دولت مورد توجه قرار داد و با اشار به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: توسعه اشتغال روستایی و خرد و نیز شرکت های دانش بنیان در این راستا بایستی همچنان مورد توجه مسئولان استان باشد.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.