به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در اولین نشست شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از چنان اهمیتی برخوردار است که اگر نباشد سایر احکام اسلامی نیز از بین خواهند رفت.
وی با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر به شیوه صحیح نیازمند دیدی وسیع و کامل است، تاکید کرد: هیچ مسئول و مدیری در نظام جمهوری اسلامی حق سکوت در مقابل فساد و هر آنچه که به ضرر دین و انقلاب باشد را ندارد.
آیت الله علما همچنین با مطرح کردن بحث تهاجم فرهنگی، گفت: این موضوع وارد مرحله سختی شده است و برای مقابله با آن نیازمند هوشیاری و دلسوزی بیشتری هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری کلاس های حرکات موزون به عنوان یکی از ورزش های بانوان، گفت: این مساله یکی از نمونه های تهاجم فرهنگی است که آموزش رقص را به جای ورزش در مکان های ورزشی وارد می کنند.
وی همچنین با انتقاد از مراکز عرضه قلیان و گسترش این فرهنگ بیان داشت: متاسفانه شاهد گزارش هایی از مراکز توزیع قلیان و مفسده های مختلف در کنار آن هستیم که نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید با این موارد برخورد کنند.
آیت الله علما در پایان اظهار کرد: با تهاجم فرهنگی به هر شیوه ای که می خواهد باید برخورد لازم صورت گیرد چرا که همه ما در برابر مردم و بخصوص جوانان مسئول هستیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.