علیمراد مرادی‌مجد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فهام در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکنون 3100 دستگاه از کنتورهای دیماندی مربوط به مشترکان کشاورزی و صنعتی که قرائت آنها از راه دور انجام می‌شود با کنتورهای هوشمند تعویض شده است.

وی عنوان کرد: چنانچه کنتورها در موعد مقرر به شرکت ارسال شود تا پایان سال 96 تمام مشترکان دیماندی مربوط به تعرفه کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف در قالب این طرح قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: طرح فهام در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی شرکت توزیع در سطح استان به اجرا درآمده و در سال 95 توسط وزارت نیرو طراحی شده است.

مرادی‌مجد از تعویض 3700 کنتور 50 پل مشترکان به 25 آمپر در استان خبر داد و افزود: 12 هزار کنتور معیوب و 2000 دستگاه کنتور سه فاز از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق در استان تعویض شدند.

وی با اشاره به اینکه اکنون 730 هزار مشترک برق در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 84 درصد مربوط به حوزه خانگی، چهار درصد تعرفه عمومی، یک درصد تعرفه کشاورزی، 0/5 درصد تعرفه صنعتی و 11 درصد تعرفه تجاری است.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 617612
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.