به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی قبل از خطبه های نماز جمعه قصرشیرین افزود: تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی در گرو تلاش دولتمردان، همراهی و مشارکت مردم و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود است.
وی اظهارداشت: تاکید رهبری مبنی با نام گذاری 2 سال متوالی با عنوان اقتصاد مقاومتی، بیانگر اهمیت این موضوع و تلاش بیشتر دولتمردان برای بهبود وضعیت موجود است.
وی با بیان اینکه مردم از دولتمردان توقع رفع مشکلات موجود را دارند، بیان کرد: بهبود وضع معیشتی مردم و ایجاد اشتغال باید از دغدغه های جدی دولتمردان باشد.
معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: کشوری که می تواند در زمینه قدرت دفاعی به پیشرفت های بزرگی دست یابد، باید در زمینه اقتصادی نیز به تحول عظیمی دست یابد.
حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بومی و تلاش متخصصان داخلی است و بر همین مبنا می توان با تلاش و پشتکار در زمینه اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال به توفیق های زیادی نیز دست یافت.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم باید به کسانی رای بدهند که در عمل به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتقاد قلبی داشته باشند و دغدغه آنان خدمت رسانی مطلوب به مردم باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد در سال جاری زمینه تردد بخشی از زائران اربعینی حسینی از مرز خسروی فراهم شود که در صورت تحقق این مهم شاهد بهبود وضع معیشتی مردم و فضای کسب و کار در شهرستان مرزی قصرشیرین خواهیم بود.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.