به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان کنگاور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ‌کنگاور گفت: بر‌اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد در این تیراندازی چند نفر به علت اختلاف بر سر مرتع و زمین کشاورزی باهم درگیر شده‌اند​ که ضارب مردی جوان بوده و به قصد ایجاد رعب و وحشت در طرف مقابل دعوی اقدام به تیراندازی هوایی با سلاح شکاری می‌کند و از محل متواری می‌شود.

 براری با اشاره به شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم، عنوان کرد: در این عملیات شش نفر  که طرفین نزاع بودند، دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد، همچنین متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: پلیس با اقتدار کامل با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت کنند، برخورد قاطع و قانونی می کند.

براری افزود: امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر در هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق شدند در یک عملیات پلیسی بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند. 

سرهنگ همتعلی شکری افزود: در پی اخبار واصله مبنی  بر اینکه  شخصی به هویت معلوم در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد دستگیری  وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران  پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و مراقبت شبانه روز  نسبت به شناسایی محل اختفای وی اقدام و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین بیان کرد: در بازرسی از  منزل وی بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. 

شکری با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با فروشاندگان مواد مخدر گفت:  از شهروندان در خواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

عاملان نزاع مسلحانه در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عاملان نزاع مسلحانه در یکی از شهرک های حاشیه نشین شهر کرمانشاه دستگیر شدند. 

 رضا شیرزادی اظهار کرد: چندی پیش عده ای در یکی از محلهای حاشیه‌ای​ شهر با استفاده از سلاح گرم به منزل یکی از شهروندان آسیب رسانده و با وی درگیر شدند.

 وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه پس از اطلاع از این درگیری، به سرعت وارد عمل شدند، اما متهمان از صحنه گریخته بودند، از این رو دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، محل اختفای متهمان مشخص و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: از تمام توان و اقتدار خود به منظور برخورد با مخلان نظم و آرامش مردم استفاده خواهیم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجار شکن نظم و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

انهدام باند سارقان منزل در کرمانشاه 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان منزل و کشف 20 مورد سرقت خبر داد. 

سرهنگ محمدرضا امیری گفت: به دنبال دریافت یک مورد پرونده سرقت منزل از یکی از کلانتریهای سطح شهر کرمانشاه به همراه یک نفر متهم به پایگاه شمال پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع و کشف اموال مسروقه در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و با اخذ سوابق کیفری متهم مشخص شد که وی دارای چندین مورد سابقه سرقت است بنابراین تیم پی جویی با انجام تحقیقات فنی و علمی از متهم موفق شدند 20 مورد سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه را کشف و یک سارق دیگر نیز شناسایی کنند.

امیری عنوان کرد: سارق اموال سرقتی را به دو نفر مالخر با هویت های معلوم فروخته بود که با هماهنگی مقام قضائی همدست وی و افراد مالخر نیز طی عملیاتهای جداگانه‌ای دستگیر و به مقر پایگاه پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی گفت: با راهنمایی متهمان محلهای سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند و متهمان با صدور قرار صادره قضائی روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614095
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.