به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، علی طالبی در تشریح ظرفیت‌های مجموعه ورزشی شهدای بسیج سمنان اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهدای بسیج بستری مناسب برای شکوفایی و به ثمر رساندن استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان استان سمنان و مجموعه مستقلی زیر نظر تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) بوده که از سال 87 سالن‌های ورزشی این مجموعه مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

وی افزود: این مجموعه دارای چندین سالن ورزشی از قبیل سالن‌های کشتی، جودو، بدن‌سازی، فوتسال، والیبال، زمین چمن مصنوعی و در محوطه مجموعه لوازم ورزشی پارکی است؛ همچنین مشتمل بر زمین چمن طبیعی که در اطراف آن با توجه به پیست دوومیدانی طراحی‌شده و آماده همکاری با ورزشکاران رشته پرتاب دیسک، وودبال و غیره است.

مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بیشترین استفاده‌کنندگان از این مجموعه بسیجیان، سازمان‌ها، پاسداران به همراه خانواده‌هایشان هستند، خاطرنشان کرد: کلاس‌های استعدادیابی، دفاع شخصی، صبحگاه ورزشی در طول ایام هفته در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

طالبی گفت: از مهم‌ترین ویژگی سالن‌های ورزشی این مجموعه استفاده از تشک استاندارد و مناسب، بهره‌برداری از نور و فضای مفرح و دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی به‌روز است.

وی عنوان کرد: مجموعه تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان طرح سالن تیراندازی بادی و جنگی در مراحل تکمیل پایانی است که از نخستین سالن‌های تیراندازی بادی و جنگی در استان محسوب می‌شود.

مدیر ورزش سازمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رویکرد خدمات‌رسانی به عموم مردم از مهم‌ترین اهداف مجموعه سپاه و بسیج است، بیان کرد: این مجموعه در سال‌های گذشته میزبانی چندین دوره مسابقات کشوری را در رشته‌های فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، دوومیدانی، دفاع شخصی و ورزش‌های رزمی و ... انجام داده است.

طالبی عنوان کرد:‌ بالغ‌بر 50 سانس در هفته و هر سانس به‌طور میانگین 25 نفر از مجموعه ورزشی شهدای بسیج استفاده می‌کنند و این مجموعه ورزشی در ایام هفته از ساعت 9 تا 23 آمادگی پذیرش تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: نهادها، دستگاه‌ها، مدارس و مربیان و مدرسان رشته‌های ورزشی می‌توانند به مجموعه ورزشی شهدای بسیج به آدرس سمنان، بلوار بسیج، جنب استانداری سمنان مراجعه و یا با شماره 21422162 جهت عقد قرارداد تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612996
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.