به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، علیرضا امیری اظهار داشت: در سال گذشته 96 هزار و 81 مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان انجام شده است.

وی تعداد موارد غیربهداشتی مشاهده شده در این بازدیدها را 5845 مورد عنوان کرد و گفت: 101 هزار و 618 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم ضبط و امحا شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه افزود: در سال گذشته 172 مورد به مراجع قضایی معرفی که از این تعداد 150 مرکز متخلف پلمب شده‌اند.

امیری با اشاره به انجام 1924 مورد نمونه برداری در ضمن بازدیدهای انجام شده، خاطرنشان کرد: بر روی نمونه‌های مذکور 8505 مورد آزمایش انجام شده است.

قاچاقچیان کالا در کرمانشاه بیش از یک میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: قاچاقچیان در کرمانشاه یک میلیارد و 350 میلیون ریال جریمه شدند.

داریوش جودکی عنوان کرد: این قاچاقچیان به اتهام مباشرت و حمل 125 باکس انواع سیگارت خارجی،1470 ثوپ البسه، 5100 متر کابل آنتن، 4180 عدد لامپ 100 وات خارجی، 700 پاکت توتون، 4 دستگاه لباسشویی، n, دستگاه تلویزیون 55 اینچ خارجی علاوه بر ضبط کالا به جریمه نقدی نیز محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ضبط 151 دستگاه ترازوی دیجیتال خارجی، 2 دستگاه تلویزیون و لباسشویی در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: برای متهم62 میلیون و 722 هزار ریال جریمه صادر شد.

جودکی با اشاره به کشف 12 رأس احشام در شهرهای قصرشیرین و کنگاور، عنوان کرد: رئیس شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قصرشیرین و کنگاور طی احکام جداگانه‌ای پس از انجام تشریفات قانونی و با وجود تحقیقات در محل کشف، تا کنون فرد یا افرادی عهده‌دار مالکیت آن نشده و هیچ مدرکی که معرف مالکیت مالک واقعی باشد ملاحظه نشد، حکم به ضبط احشام فوق به نفع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدام کردند.

وی افزود: در دو پرونده دیگر در شهرستان سرپل‌ذهاب نیز حکم به ضبط تعداد 16 راس احشام صاحب متواری به نفع ستاد اجرایی فرمان امام (ره)صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم پیشنهادات و شکایات خود را با شماره تلفن 135 و سامانه پیامکی 300000135 به سازمان تعزیرات اطلاع دهند.

آخر هفته بارانی در انتظار کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی روزهای جمعه و شنبه سامانه‌ای ناپایدار شرایط را برای بارندگی مناسب و گسترده در سطح استان فراهم می‌کند.

محمد خسروی با اشاره به اینکه هوای استان طی امروز تا عصر فردا نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد همراه است، اظهار کرد: با توجه به این شرایط در برخی نقاط بارش موقت باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال بارندگی در نواحی جنوبی طی امروز خبر داد و گفت:  امروز وزش باد نیز، به‌ویژه در نیمه شرقی استان شدید خواهد بود.

خسروی عنوان کرد: از اواخر وقت فردا تا روز پنجشنبه، عبور موجی ناپایدار از جو منطقه در بعضی ساعات سبب رگبار باران همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه‌ای ناپایدار از روز جمعه به جو منطقه خبر داد و اظهار کرد: در روزهای جمعه و شنبه سامانه‌ای ناپایدار شرایط را برای بارندگی مناسب و گسترده در سطح استان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612071
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.