محمدحسین محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته تا امروز به صورت جدی پیگیر جذب اسپانسر برای حضور در رقابت های لیگ برتر بوده ایم اما متاسفانه تاکنون تلاش های ما به نتیجه نرسیده است.
محبی ادامه داد: تاکنون با چند شرکت و حتی بانک برای پذیرفتن اسپانسری تیم کشتی کرمانشاه برای حضور در مسابقات لیگ برتر مذاکره کرده ایم اما هنوز پاسخ قاطعی به ما داده نشده است.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: برای حضور در مسابقات لیگ برتر درخواست اولیه خود را به فدراسیون ارائه کرده ایم و تا پایان فروردین نیز فرصت داریم تا به صورت قطعی و به شکل کتبی آمادگی خود را برای حضور در رقابت ها اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد به اعتباری در حدود هفت میلیارد ریال نیاز داریم، گفت: تامین این اعتبار از سوی هیات و همچنین اداره کل ورزش و جوانان غیرممکن است.
محبی با بیان اینکه کرمانشاه کشتی گیران بسیار خوب و آماده ای در اختیار دارد و سه چهار نفر آن ها نیز ملی پوش هستند، گفت: واقعا حیف است اگر شاهد حضور آن ها در سایر تیم های لیگ باشیم.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: مسابقات لیگ امسال حدود 6 ماه به طول می انجامد و این می تواند فرصت خوبی باشد تا ماهی یکی دوبار هزاران جوان علاقه مند را به سرسرای مسابقات بکشانیم و شور و نشاطی دوباره در آن ها ایجاد کنیم.
وی گفت: مردم ورزش دوست کرمانشاه در رقابت های جام جهانی که بهمن سال گذشته در سرسرای امام خمینی (ره) برگزار شد، شور و شعود بالای خود را به نمایش گذاشتند و مهمان نوازی و فرهنگ بالای این استان را به رخ جهانیان کشیدند.
محبی در پایان اظهار کرد: هم اکنون فکر می کنم حضور 6 تیم در رقابت های کشتی آزاد لیگ برتر قطعی شده و این مسابقات قرار است به شیوه جدید و به صورت رفت و برگشت از هفته اول اردیبهشت آغاز شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.