به گزارش خبرنگار ایرنا، یاور محمدی روز شنبه در جلسه شورای اداری سنقر و کلیایی، افزایش مهارت و تولید ثروت را لازمه ارتقا بهره وری دانست و افزود: رویکرد برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری، اقدام و عمل در راستای تحقق تولید و اشتغال است و تولید بدون در نظر گرفتن چرخه فروش و صادرات محصولات آن، نتیجه بخش نخواهد بود.
وی با بیان اینکه برنامه پنجساله ششم کشور در بحث سرمایه گذاری، یک عدد بسیار بزرگی است، گفت: بایستی با همکاری و هماهنگی، نهایت سعی و تلاش خود را در راستای جذب و حمایت از سرمایه گذار به کار گیریم.
فرماندار سنقر و کلیایی خدمات دولت یازدهم در حوزه های مختلف (کاهش تورم، گازرسانی گسترده در مناطق روستایی، کاهش هزینه های درمانی مردم، پرداخت مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان، آبرسانی روستایی، پوشش بیمه درمان در سطح گسترده، ثبات در بازار و تزریق تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد، ساماندهی نظام مالی کشور و تکمیل راه آهن غرب کشور) را تشریح کرد و خواستار اطلاع رسانی این خدمات توسط دستگاههای ذیربط شد.
محمدی با تاکید بر اهمیت همکاری ادارات با ستاد انتخابات بخصوص در بحث تامین خودرو گفت: ملاک برگزاری انتخابات، قانون است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار سنقر و کلیایی، با تشریح توطئه های دشمنان در ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در منطقه گفت: ایجاد فضایی پویا و شاداب در جامعه و جلوگیری از اختلافات قومی و جناحی ضروری است و نباید اجازه دهیم دشمن از اختلافات ما سوء استفاده کند.
وی از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر و دستگاههای امنیتی و انتظامی که در ایام نوروز فضای شهرستان را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده کردند، قدردانی نمود.
امام جمعه سنقر و کلیایی هم از مسئولان خواست تلاش خود را در راستای به نتیجه رساندن تولید و اشتغال با اقدام و عمل جدی به کار گیرند.
حجت الاسلام مجید صفدری، تشکیل کارگروه تولید و اشتغال در شهرستان را توسط دستگاههای ذیربط با محوریت فرمانداری مورد تاکید قرار داد.
وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری 2 انتخابات در کشور هستیم، گفت: انتخابات یک عرصه رقابت است و نباید این رقابت به تضاد و دشمنی تبدیل شود و موجب زیر سوال رفتن نظام گردد.
امام جمعه سنقر گفت: در انتخابات آنچه را که اکثریت مردم تعیین خواهند کرد، باید بپذیریم و تابع قانون باشیم تا آینده بهتری پیش روی جامعه قرار گیرد.
شهرستان سنقر و کلیایی با 92 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.