به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، روابط عمومی دانشگاه رازی به نقل از دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا در دیدار با دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه اعلام کرد: تولید و اشتغال اگر مبتنی بر پژوهش علمی نباشد یقیناً شکل نخواهد گرفت و امیدواریم که با تلاش و کوشش همه دانشگاهیان شعار سال را عملیاتی کنیم.
وی گفت: در سه سال اخیر بیش از 10 طرح عمرانی را با وجود محدودیت های اعتباری کشور با مدیریت صورت گرفته، پیش برده ایم که از این لحاظ دانشگاه رازی به عنوان دانشگاهی پویا و پرتحرک در سطح کشور مطرح است.
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: در بخش فعالیت های علمی و بین المللی دانشگاه رازی در سال گذشته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.
دکتر اعلمی آل آقا افزود: در حوزه پژوهش بستر مناسبی مهیا شده که امیدواریم در سال 96 شاهد خروجی های مناسب و همکاری بیشتر در زمینه های پژوهشی باشیم.
دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های علمی غرب کشور اکنون دارای 9 دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره گیری از دانش و تخصص 10 استاد، 49 دانشیار، 250 استادیار، 46 مربی و در مجموع 355 عضو هیات علمی در 39 گروه آموزشی و حدود 12 هزار دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت می کند.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.