به گزارش ایرنا، سید حسین بدیعی روز چهارشنبه در دیدار نوروزی با کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، با اعلام این خبر افزود: فضای مورد نیاز این تخت ها تا 15 اردیبهشت آماده می شود و برای تجهیز نیازمند 13 میلیارد ریال اعتبار است.
وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته میزان اشغال تخت های این بیمارستان به 80 درصد افزایش یافته، گفت: خدمات ویژه ای برای بیماران قلبی برنامه ریزی شده و در آینده اجرایی می شود.
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه آزاد شاهرود در سال 91، حدود 230 میلیارد ریال بدهی و 52 میلیارد ریال مطالبه از بیمه ها داشت، اضافه کرد: این میزان بدهی اکنون به حدود 60 میلیارد ریال کاهش یافته است.
بدیعی گفت: در کل ایران هزاران کارمند و مدرس در این دانشگاه خدمت می‌کنند که خود نمونه بارز اشتغال در این مجموعه بزرگ است.
بدیعی یادآور شد: با رایزنی‌های روابط عمومی دانشگاه در سال گذشته یکهزار و 200 دانش‌آموز از این دانشگاه بازدید کردند که تاثیر بسیاری در شناسایی ظرفیت های دانشگاه داشت.
دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با 110 هزار مترمربع فضای آموزشی کارگاهی، آزمایشگاهی، رفاهی، ادرای و ورزشی و فرهنگی دارای رشته‌های متعدد و نیز بیمارستان یکصد تختخوابی و مرکز بیماری‌های خاص است.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.