به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نفل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین، حجت الاسلام علی انصاری افزود: در سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز که از 9 تا 13 اردیبهشت ماه در کانون فرهنگی و تربیتی رشد برگزار خواهد شد، علاوه بر شرکت یک هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر، 200 فرهنگی برگزیده مناطق نیز شرکت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: مسابقات ویژه دانش آموزان برگزیده در رشته های قرائت شامل تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی و ویژه شامل پنج جزء ، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن، مفاهیم، مداحی، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، اذان و انشای نماز برگزار می شود.
حجت الاسلام انصاری ادامه داد: فرهنگیان برگزیده مناطق نیز در رشته های قرائت، حفظ 10 جزء، تفسیر، مداحی، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و اذان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی اضافه کرد: این مسابقات از 9 اردیبهشت ماه سال جاری با برگزاری رقابت های دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه آغاز و در 13 اردیبهشت ماه با شرکت فرهنگیان به اتمام خواهد رسید.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه امیدواریم نفرات برگزیده این مسابقات در مرحله کشوری نیز خوش بدرخشند، در پایان یادآور شد: در مسابقات مرحله کشوری دوره قبل، معصومه حمیدی از قزوین با کسب رتبه اول در رشته قرائت به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهان اسلام انتخاب شد.
در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن و عترت که سال تحصیلی گذشته برگزار شد، یک هزار و 350دانش آموز قزوینی در مرحله استانی شرکت پیدا کردند.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.