مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت یک بامداد امروز که یک واحد امداد اورژانس پیش‌ بیمارستانی برای امدادرسانی به یک بیمار دچار کاهش سطح هوشیاری به ماموریت اعزام شد.
عباس عابدی افزود: راننده آمبولانس با سرعت 70 کیلومتر در ساعت از خیابان هزارجریب به سمت بیمارستان الزهرا (س) در حال حرکت بود که ناگهان یک خودروی 206 بدون احتیاط و توجه به اطراف، پس از دور زدن تقاطع، وارد خیابان اصلی شد و به شدت با خودروی آمبولانس برخورد کرد.
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه رانندگی، همراه بیمار و تکنسین اورژانس که هر دو در کابین عقب آمبولانس بودند به ترتیب دچار شکستگی دنده ها و ضربه به کمر و گردن شدند؛ بیمار هم که همراه با برانکارد به اطراف کابین پرت شده بود با وجود کمک تکنسین برای ثابت نگه داشتن آن، در اندام‌ های مختلف دچار ضربه و آسیب شد.
وی با اشاره به اینکه راننده آمبولانس دچار پارگی شدید در رباط زانو شد و مچ دست و گردن او به شدت آسیب دید بیان کرد: خودروی امدادی مذکور نیز به دلیل آسیب از چرخه امدادرسانی خارج شده است.
عابدی اظهار کرد: پس از این حادثه، 2 واحد اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل تصادف حاضر شدند و تمام مصدومان داخل آمبولانس و راننده مجروحِ پژو را به بیمارستان منتقل کردند.
ت/7135/ 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.