مختار صیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آزاده سیدی و فاطمه کرمی به عنوان بازیکن و لیلا دوستوندی به عنوان مربی سه نماینده کرمانشاه در مسابقات کبدی قهرمانی بانوان آسیا هستند.
وی ادامه داد: پنجمین دوره مسابقه های کبدی قهرمانی بانوان آسیا طی روزهای 26 تا 31 فروردین در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
صیدی خاطرنشان کرد: مرحله پنجم و پایانی اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از 20 تا 25 فروردین برگزار می شود.
وی در پایان گفت: تیم ملی کبدی بانوان ایران در مسابقات سال گذشته قهرمانی آسیا پس از تیم های کره جنوبی و تایلند به مقام سوم دست یافت.

** چهار کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان شرکت می کنند
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه نیز از کسب مجوز توسط چهار کشتی گیر کرمانشاهی برای حضور در مسابقه های انتخابی تیم ملی جوانان در هردو بخش آزاد و فرنگی خبر داد.
منصور کیانی در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: علی آرین پور در وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد و محمدسعید عزیزی در وزن 66 کیلوگرم، پیمان جلیلیان در وزن 74 کیلو و محمد امین کیانی در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی امکان حضور در رقابت های انتخابی را پیدا کردند.
وی ادامه داد: رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در روزهای 17 و 18 فروردین و در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود.
کیانی در پایان با بیان اینکه نفرات منتخب این رقابت ها به عضویت تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی تایوان و جهانی فنلاند در می آیند، گفت: رقابت های آسیایی اردیبهشت امسال در تایوان برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.