محمدرضا امیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تا امروز (پنجم فروردین) که 10 روز از اجرای آن می گذرد همکاران ما در 23 مورد حوادث جاده ای حضور یافتند.
وی افزود: در این حوادث 25 نفر مصدوم شده بودند که 16 نفر آن ها توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و 9 نفر نیز به صورت سرپایی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای این جمعیت مورد مداوا قرار گرفتند.
امیریان همچنین حوادث سیل و آبگرفتگی را پنج مورد اعلام کرد و افزود: در این حوادث نیروهای هلال احمر با 38 تیم عملیاتی و 124 نیروی ماهر موفق شدند به 141 نفر امداد رسانی کنند.
وی همچنین از امداد رسانی به ده ها خودروی گرفتار شده در برف و در گردنه های گیلانغرب، سنقروکلیایی و منطقه اورامانات خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش یادآوری کرد: 68 پایگاه اعم از ثابت، سیار، موقت و راهنمای مسافر در ایام عید نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران و راهنمایی آنان است.
امیریان افزود: 92 دستگاه آمبولانس و خودروی کمکی به همراه یک فروند بالگرد به صورت 24 ساعته در کنار تیم های امدادی آماده ارائه خدمات متنوع به مردم استان و مسافران نوروزی هستند.
وی یادآوری کرد: در طرح نوروزی هلال احمر در مجموع بیش از پنج هزار نفر از همکاران ما در بخش های مختلف امداد و نجات، جوانان و داوطلبان مشغول انجام وظیفه خواهند بود.
امیریان اظهار کرد: 23 پایگاه امداد و نجات جاده ای تقریبا در فاصله 15 کیلومتری یکدیگر آماده شده اند تا در صورت نیاز به یاری هموطنان بشتابند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در پایان گفت: طی 10 روزی که از آغاز طرح نوروزی می گذرد به همراه معاونان خود به صورت مرتب از پایگاه های جمعیت بازدید داشته ایم تا در صورت بروز مشکلی نسبت به رفع آن اقدام شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.