حسین ویسمرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این شهرستان از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است که هرکدام آن ها می تواند لحظات خاطره انگیزی را رقم بزند.
وی با اشاره به وجود دهها اثر تاریخی و طبیعی در شهرستان روانسر، اظهار داشت: این آثار دلنواز از جاذبه های زیادی برخوردارند و نه تنها در ایام تعطیلات نوروز بلکه در طول سال نیز پذیرای گردشگران زیادی هستند.
فرماندار روانسر تصریح کرد: یکی از پتانسیل های شهرستان روانسر بحث گردشگری آن است به گونه ای که وجود ده ها اثر تاریخی و گردشگری در آن باعث شده که همه ساله و در فصول مختلف پذیرای گردشگران زیادی باشد.
وی یادآور شد: برای سال جاری نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده تا مسافران نوروزی لحظات و روزهای خوبی را در روانسر بگذرانند و با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.
ویسمرادی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ورود و استقبال از مهمانان نوروزی اندیشیده شده است، گفت: 42 کلاس درس، خانه معلم و مهمانسرای ادارات از جمله مکان های اسکان شهرستان روانسر است که برای مسافران نوروزی در نظرگرفته شده است و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.
غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، سراب زیبای روانسر، گوردخمه فرهاد، سراب جابری، تپه های سه گانه موسی، غار کاوات، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.