مازیار طهماسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین سه دستگاه آمبولانس با 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برای خدمات رسانی به بیماران در این شهرستان در 6 ماهه دوم سال 95 خریداری شد.
وی همچنین با اشاره به آماده باش مراکز درمانی شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، 18 پزشک متخصص و تیمی از پزشکان عمومی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.
وی بیان کرد: مجموعه بهداشت و درمان سرپل ذهاب با بیش از 500 نیرو در ایام نوروز در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم و مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب اضافه کرد که تا پایان ایام نوروز نظارت و بازرسی از فعالیت برخی مراکز تهیه ، توزیع و عرضه مواد غذایی از جمله آجیل، خشکبار و شیرینی ، اماکن عمومی ، اقامتی ، تفریحی و رستوران ها تشدید می شود.
طهماسبی گفت: به منظور حفظ تامین سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و پیشگیری از بروز بیماری ، طرح بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی سرپل ذهاب تشدید می شود.
وی اضافه کرد که 2 مرکز بهداشت و درمان روستایی در روستاهای بزمیرآباد و قلعه بهادری با مستقر شدن تیمی از پزشکان عمومی کشیک و سایر نیروهای پیراپزشکی در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند.
وی ادامه داد: بخش فوریت های پزشکی و رسیدگی به مشکلات ناشی از تصادف های شهری نیز در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می برند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.