سرهنگ محمدرضا یاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه از رویکردها و وظیفه اصلی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است و برای تحقق این مهم بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.
وی اضافه کرد: مردم در آستانه سال نو و در ایام تعطیلات نوروزی برای جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل باید به کلانتری محل سکونت خود اطلاع دهند و با دریافت معرفی نامه نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.
وی بر لزوم قانونمداری اصناف و بازاریان در آستانه سال نو و ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد و افزود: هم افزایی و همکاری اصناف با پلیس، در ارتقای امنیت بازار و پیشگیری از تخلفات نقش بسزایی دارد.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب، با بیان این که نقش اصناف در برقراری ثبات در بازار و ایجاد آرامش و رضایتمندی در بین مردم بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: اصناف در حوزه اقتصاد مقاومتی به ویژه در افزایش تولید ناخالص ملی و ایجاد اشتغال می توانند نقش مهم و موثری ایفا کنند.
سرهنگ یاری گفت: ارتباط منطقی و هم افزایی نزدیک اصناف با نیروی انتظامی می تواند به نظم و امنیت پایدار کمک موثری کند و رونق کسب و کار را به همراه داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به آغاز سال جدید و خرید شب عید شهروندان، ادامه داد: با توجه به بازار شب عید و خرید مایحتاج عمومی مردم برای سال نو، باید همه اصناف و بازاریان بر مبنای اساسنامه های صنفی، کالاهای خود را عرضه و از کم فروشی و گرانفروشی خودداری کنند.
وی اضافه کرد که نظارت بر بازار شب عید یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی بازاریان ، برابر قانون با آنها به شدت برخورد می شود.
سرپل ذهاب با 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.