به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه ای که برای میوه سیب در استان طی ایام نوروز اختصاص پیدا کرد 295 تن بود که در انبارهای استان موجود است.
وی همچنین سهم استان از میوه پرتغال برای ایام نوروز را نیز یک هزار و یکصد تن عنوان کرد و گفت: تمامی پرتغال ها از جنوب و سایر مناطق غیرشمالی وارد استان شده است
رحیمی تصریح کرد: عرضه پرتغال با قیمت 39 هزار ریال و سیب نیز با قیمت 37 هزار ریال در استان صورت خواهد گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، همچنین از تعیین 56 مرکز عرضه میوه شب عید در شهر کرمانشاه و 77 مرکز در شهرستان های مختلف استان خبر داد.
وی در خصوص واردات برنج به استان کرمانشاه نیز گفت: طی روزهای گذشته 750 تن برنج هندی در بازار توزیع شده و یک هزار و 121 تن دیگر نیز سهمیه جدید گرفته ایم که این نوع برنج با قیمت هر کیلو 38 هزار ریال توزیع خواهد شد.
رحیمی قیمت هر کیلو برنج اروگوئه ای را نیز در بازار 27 هزار ریال عنوان کرد و گفت: در ایام نوروز شکر نیز با قیمت هر کیلو 28 هزار و 300 ریال توزیع می شود.
معاون استاندار کرمانشاه، همچنین از ذخیره سازی یک هزار و 258 تن گوشت مرغ و توزیع 98 تن آن در بازار خبر داد و افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 57 هزار و 750 ریال به دست مردم می رسد.
وی در پایان قیمت گوشت منجد در بازار را نیز هرکیلو 220 هزار ریال و قیمت گوشت گرم گوسفندی را نیز بین 300 تا 320 هزار ریال عنوان کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.