به گزارش ایرنا ، عدیل سروی روز یکشنبه در جلسه بررسی تامین اقلام مورد نیاز شب عید افزود: 700 تن سیب و 900 تن پرتغال خریداری شده و 615 تن از این میوه ها نیز در سردخانه های مجهز اردبیل نگهداری می شود و برنامه ریزی شده به میزان 100 تن دیگر نیز از ارومیه خریداری و در سردخانه های استان نگهداری شود.
او گفت: 114 تن پرتغال دیگر نیز در سردخانه های استان نیز موجود است و در تامین میوه شب عید جای هیچ گونه نگرانی نیست.
او اظهار کرد: مردم می توانند با مراجعه به مراکزی که به همین منظور همانند سال های گذشته در نظر گرفته خواهد شد مراجعه کرده و میوه شب عید خود را تهیه کنند.
وی همچنین گفت: توزیع برنج هندی به میزان یک هزار و 121 تن و سفید وارداتی به میزان یک هزار و 200 تن از نیمه دوم بهمن در استان شروع شده که تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
سروی افزود: توزیع شکر نیز که یکی از اقلام ضروری خانوارها است بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می توانند با مراجعه به عاملان تولید شکر مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی در زمینه وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد افزود: در پایان سال مسافران زیادی وارد استان اردبیل می شوند که همین امر مصرف گوشت مرغ را افزایش می دهد و برای حل این مشکل در سردخانه های استان گوشت مرغ منجمد به میزان مورد نیاز و کافی انبار شده که توزیع آن نیز در فروشگاههای زنجیره ای بدون وقفه ادامه دارد.
به گفته او ، توزیع گوشت منجمد در مرکز استان از قرار هر کیلوگرم 58 هزار ریال و دردیگر شهرستان های استان 59 هزار ریال است و مردم به میزان مصرف مورد نیاز خود می توانند بدون نگرانی با توجه به قیمت اعلامی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.