به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار کرمانشاه، اعضای شورای تامین و اداری این شهرستان برگزار شد، افزود: مطابق قانون، همه امکانات، خدمات، ملزومات اداری و نیروی انسانی باید در خدمت برگزاری انتخابات باشد و از این رو تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی طرفی به کار خواهیم گرفت.
وی همچنین از آغاز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری قصرشیرین به عنوان ستاد انتخابات از 30 اسفند خبر داد و گفت: همه مجریان و عوامل برگزاری انتخابات در این ایام با وجود تعطیلات نوروز پای کار هستند تا فرایند ثبت نام بدون هیچ مشکلی انجام شود.
فرماندار قصرشیرین همچنین از فرآیند آغاز پیش ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا در دفاتر پیشخوان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با توجه به میزان جمعیت این شهرستان، پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل از بین ثبت نام شدگان با رای مردم برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می شوند.
اکبری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در چهار سال خدمت صادقانه، تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به کشور و مردم به کار بست و با تلاش های مجموعه دولت، شاهد پیشرفت، عمران و آبادانی کشور بوده ایم.
وی با اشاره به خدمات و کارنامه دولت تدبیر و امید در شهرستان مرزی قصرشیرین، گفت: نظام جمهوری اسلامی و همچنین دولت، فرصت های از دست رفته این شهرستان مرزی را در جریان جنگ تحمیلی به شهرستان برگرداند و تصویب منطقه آزاد تجاری توسط دولت، تلاش و پیگیری برای بازگشایی مرز خسروی و همچنین رونق مرزها، توجه به بخش کشاورزی و آب و خاک و سایر بخش ها از خدمات قابل توجه دولت دکتر روحانی به مردم این منطقه است.
وی اظهارداشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شاهد عملکرد بسیار خوب دولت برای خدمت رسانی به مردم بوده ایم و باید تلاش کنیم که با روحیه جهادی خدمت به مردم را در عمل نشان دهیم.
وی با اشاره به برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی، بهسازی و زیباسازی فضای شهری از سوی مجموعه مدیریت شهری و شهرداری گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا نوروزی ماندگار و خاطره انگیز برای مسافران و گردشگران ایجاد کنیم.
وی بر آماده باش دستگاه های خدمات رسان و همچنین اورژانس و بیمارستان برای خدمات رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: همچنین تجهیز 11 کلاس درس و مهمان سراهای ادارات نیز از سوی ستاد اسکان برای مسافران در دستور کار است.
وی از نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی و همچنین رصد برنامه های ادارات عضو دستگاه های ستاد تسهیلات نوروزی توسط فرمانداری خبرداد و افزود: باید همه تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم در ایام نورز به کار بگیریم.
وی همچنین بر آماده باش نیروهای انتظامی و دستگاه های امدادی با توجه به چهارشنبه آخرسال در شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا مردم این شب را بدون هیچ گونه خطری پشت سر بگذارند و شاهد حوادث ناگواری نباشیم.
وی از آماده سازی یادمان های عملیاتی و مناطق گردشگری جنگ برای بازدید کاروان های راهیان نور خبرداد و گفت: سپاه به عنوان متولی آماده سازی این یادمان ها، اقدام های بسیار خوبی انجام داده که قابل تقدیر است.
امام جمعه قصرشیرین نیز در این جلسه با اشاره به استفاده مطلوب از وقت برای خدمت رسانی به مردم گفت: باید شاکر خداوند باشیم در نظامی خدمت می کنیم که متعلق به رسول الله (ص)، امام زمان (عج) است و نظام اسلامی داریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچون نگینی در دنیا می درخشد.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: مسئولان باید جهادی عمل کنند و فرصت ها را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم به کار بگیرند، زیرا خدمت در نظام دینی بالاترین عبادت است.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت شهرستان مرزی قصرشیرین برای میزبانی از کاروان راهیان نور گفت: باید تلاش کنیم تا از این فرصت برای معرفی شهرستان و مناطق عملیات غرب کشور استفاده کنیم.
وی گفت: نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب و شعاری که ایشان در ابتدای سال می فرمایند، باید نصب العین کارهای ما باشد و تلاش کنیم آن را در زندگی فردی و اجتماعی عملی کنیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
مرز خسروی در 20 کیلومتری قصرشیرین دارای بزرگترین پایانه بین المللی خاورمیانه است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.