به گزارش خبرنگار ایرنا، کرم محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین با اشاره به کارنامه درخشان دولت دکتر روحانی و تلاش های شبانه روزی دولتمردان برای پیشرفت، آبادانی و عمران کشور افزود: خدماتی که دولت تدبیر و امید در این چهار سال به مردم ارایه کرده در همه شاخص های مختلف قابل قدردانی است.
وی اظهار کرد: افرادی که به دور از انصاف نسبت به تخریب و سیاه نمایی علیه دولت اقدام می کنند، در واقع خدمات، دستاوردها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برند.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی اعضای هیات دولت برای پیشرفت و آبادانی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: تا قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم در بسیاری شاخص ها مشکل داشتیم اما با توان و برنامه ریزی هیات دولت توانستیم در برخی شاخص ها به رشد مثبت برسیم.
وی ادامه داد: دولت صادقانه برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند و توفیق در عرصه داخلی، سیاست خارجی و بهبود وضع معیشتی مردم از جمله کاهش نرخ تورم و ارتقای حوزه سلامت موید این مطلب مهم و اساسی است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اضافه کرد: نباید به دلیل منافع جناحی و حزبی، منافع ملی را نادیده بگیریم و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را زیر سئوال ببریم زیرا دولت محصول رای مستقیم مردم و متعلق به جمهوری اسلامی است.
محمدی با انتقاد از برخی رسانه ها در تضعیف دولت و کارنامه خدمات قابل قبول آن به مردم ، گفت: در سایه حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تلاش شبانه روزی دولت دکتر روحانی، آرامش در کشور حاکم شد و از این رو سیاه نمایی ها خیانت به خون شهداست و تخریب دولت اگر ناخواسته نیز باشد ، به نوعی ادامه دادن راه شبکه های ضد انقلاب برای سیاه نمایی علیه نظام است.
وی همچنین با اشاره به موفقیت دولت دکتر روحانی در بخش سیاست خارجی، اظهارداشت: مدال پرافتخار دولت دکتر روحانی، شکستن تحریم ها و اثبات استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای به عنوان حق مسلم ایران اسلامی و همچنین برگرداندن عزت ایران اسلامی و جایگاه واقعی آن در جهان است.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: باید در امر انتخابات طوری عمل کنیم که حتی یک از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی روی زمین نماند و این وظیفه تک تک مجریان انتخابات است که از آرای مردم به عنوان حق الناس محافظت کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم و طبق فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، میزان رای مردم است و این مردم هستند که تعیین می کنند دولت را چه کسی اداره کند.
محمدی افزود: عمل به قانون، اجرای آن و رعایت اصل بی طرفی و امانت داری از رویکردهای اصلی مجریان انتخابات است تا زمینه برگزاری برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و رقابتی در 29 اردیبهشت در کشور فراهم شود.
در پایان این جلسه حشمت رضایی به معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین و همچنین جواد محمدی نیز به عنوان بخشدار سومار معرفی شدند و از خدمات مرادعلی تاتار معاون سابق برنامه ریزی قصرشیرین و قدرت الله محمدی بخشدار سابق بخش مرزی سومار قدردانی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
مرز خسروی در 20 کیلومتری قصرشیرین دارای بزرگترین پایانه بین المللی خاورمیانه است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.