به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز شنبه به نقل از رضا رحیمی در بازدید از این کارخانه اعلام کرد: عملیات اجرایی این پروژه طبق برنامه پیش بینی شده در حال اجراست و امیدواریم تا پایان فروردین ماه 96 این پروژه به اتمام و شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.
وی گفت: تولیدات این کارخانه در مرحله اول از خودرو سمند به پارس تغییر یافته و موتورهای TU5 در انبارها وارد شده اند.
رحیمی همچنین از دستور وزیر صنعت برای ایجاد خط تولید جدید برای پروژه خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری های مستمرآقای رازانی استاندار کرمانشاه، وزیر صنعت به مدیرعامل ایران خودرو کشور دستور داده تا حتما خط تولیدی خودروهای جدید را به کرمانشاه بیاورند.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در ادامه افزود: اگر این امر محقق شود سایت خودروسازی کرمانشاه به لحاظ سطح از دیگر استان ها من جمله فارس، خراسان و آذربایجان متمایز خواهد شد.
رحیمی با اشاره به اینکه ارزش خودروسازی بیشتر به کارهای قطعه سازی، مجموعه سازی و کارهای تکمیلی است، گفت: مدیریت ارشد استان با توجه به نزدیکی این پروژه به شهرک های صنعتی استان و قیمت بسیار مناسب زمین آنجا در تلاش است سرمایه گذاران را برای تولید قطعات خودرو جذب کند.
وی ادامه داد: با پیگیری مدیریت ارشد استان در سفر رییس جمهوری به کرمانشاه 400 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت شهرک ها صنعتی استان اختصاص یافته و امیدواریم در آینده همانند استان های خراسان و آذربایجان شاهد توسعه و رونق فعالیتهای مرتبط با خودرو ساخت کرمانشاه باشیم.
3209/8066 تنظیم کننده:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.