سرهنگ سعید بهشتی راد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتقال ارزش‌های شهدا یک راهبرد کلان و ضروری است که امروز یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نقش بسیار مؤثری در این زمینه ایفاد می کنند.
او با بیان اینکه یادمان شهدای پاوه اولین یادمان کشور است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) احداث گردید، گفت: همین فرمان و فرمان شکست حصر پاوه توسط حضرت امام (ره) موجب شد تا نام پاوه و شهدای 26 مرداد این شهر ماندگار شود.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری حدود 100 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از یادمان شهدای پاوه بازدید کرده اند افزود: به شکر خدا و برکت شهدا ما همواره شاهد حضور کاروان های راهیان نور از نقاط مختلف کشور در این شهرستان هستیم.
سرهنگ بهشتی راد افزود: علاوه بر حضور کاروان راهیان نور در این شهرستان یادمان شهدای پاوه قدمگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بسیاری از مسوولان عالی رتبه کشور و ورزشکاران و هنرمندان مطرح کشور بوده است.
وی از نوسازی فضای یادمان و احداث زائرسرا به منظور اسکان کاروان های راهیان نور در این شهرستان خبر داد و گفت: اکنون در حال احداث یک زائرسرای بزرگ با ظرفیت 500 نفر هستیم که انشاالله در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و با بهره برداری از آن مشکل اسکان کاروان های راهیان نور حل خواهد شد.
وی از همه هموطنان برای حضور در شهرستان پاوه و بازدید از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس این شهرستان دعوت کرد.
وی افزود: شهرستان پاوه با تقدیم بیش از 640 شهید، 875 جانباز و داشتن بیش از چهار هزار رزمنده یکی از مناطق کشور است که در حفاظت از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور و پیروی از ولایت زبانزد است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در 120کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
7448/3033 خبرنگار:محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.