به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در قرارگاه عملیاتی نجف اشرف برگزار شد، اظهار کرد: شهدا به عهد و پیمان خود با خداوند متعال وفا کردند و در مسیر حق قدم برداشتند تا امروز مایه فخر و مباهات باشند.
وی با بیان اینکه هیچ راهی بالاتر از شهادت نیست، ادامه داد: شهدا همین راه پرافتخار را انتخاب کردند و به سعادت ابدی دست یافتند.
آیت الله علما با تاکید بر اینکه امروز همه ما بار سنگینی روی دوش داریم، ادامه داد: باید صادقانه مثل شهدا در خدمت نظام و ولایت باشیم و تا پای جان از آن ها محافظت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به اقتدار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این اقتدار دشمنان نظام و انقلاب را زمینگیر کرده است به گونه ای که به شکست خود اعتراف کرده اند.
وی گفت: حراست از تمامی مرزهای اسلامی توسط نیروهای مسلح و بخصوص سپاه پاسداران چنان نیروهای تروریستی نظیر داعش را زمینگیر کرده که سرکرده آن ها از نیروهای خود خواسته تا در کوه ها و نقاط دوردست خود را مخفی کنند.
آیت الله علما در پایان اظهار کرد: این اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی است که بنیانگذاران آن همین شهدایی هستند که پیکر مطهرشان امروز پس از گذشت 30 سال و در شب شهادت حضرت زهرا (س) در خاک آرام می گیرد.
پیکر مطهر یک شهید گمنام 16 ساله صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و فرماندهان نیروهای مسلح در قرارگاه عملیاتی نجف اشرف که در سال 65 و در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، تشییع شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.