جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز وظیفه ما نگهداری و مراقبت از جوان هایی است که خانواده ها با هزاران امید و آرزو برای خدمت به کشور و نیروهای مسلح می فرستند.

به گزارش جماران نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار پاسدار « حسین سلامی» درچهارمین همایش مشترک ایمنی نیروهای مسلح و سومین جشنواره امام هادی (ع) با بیان اینکه همانگونه که یک باغ گل نیاز به مراقبت و نگهداری دارد تا شاداب بماند و اگر مراقبت کافی از او نشود خراب خواهد شد، اظهارکرد: امروز وظیفه ما نگهداری و مراقبت از جوانهایی است که خانواده ها با هزاران امید و آرزو برای خدمت به کشور و نیروهای مسلح می فرستند.

وی افزود: سربازان و نیروهای نظامی کشورهای غربی خود اظهار می کنند که ما را به زور به صحنه جنگ می فرستند این در حالی است که جوانان ما به شوق دفاع از حرم، آرزوی شهادت دارند .

وی ادامه داد: ایمنی پیوسته در زمان است که می تواند مورد غفلت واقع شود و ما باید مراقب باشیم چرا که همیشه از اشتباهات کوچک آسیب های بزرگ می بینیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر حوادثی که ما داریم نشأت گرفته از یک خطای انسانی است، گفت: فرهنگ ایمنی باید بیش از همه در صنعت هوانوردی کاربرد داشته باشد.

سردارسلامی با بیان اینکه فرمانده باید طوری برنامه ریزی کند که همه مجموعه بتواند درست عمل کنند، اظهارکرد: توجه به دستورالعمل ها، نظارت و برنامه ریزی برای جلوگیری از آسیب ها، نیازی ضروری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ایمنی نکته ای است که درهیچ جای آن نباید گذشت کرد، گفت: برگزاری اینگونه همایش ها در روند ایمن سازی بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: فرمانده فرد نیست بلکه یک جریان و الگویی به نام «هدایت و مدیریت» است که روح معنوی دارد و از این قابلیت نیز درجهت ایمن سازی باید استفاده کرد.

سردارسلامی درپایان بر فعال سازی کمیسیون های ایمنی در کلیه یگان های نظامی و انتظامی تأکید کرد و گفت: امیدواریم نیروهای مسلح همانگونه که تاکنون با شخصیتی متعالی و جسمی سرسخت و اراده های آهنین درهمه عرصه ها حاضر بودند همواره حضور مستمری داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.