به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده مرزبانی کشور در این دوره آموزشی در جمع کلانتران و مرزبانان با اشاره به اهمیت ماموریت مرزبانی در برقراری امنیت کشورمان، گفت: نیروهای مرزبانی با هوشیاری و آمادگی کامل از کیان اسلامی حراست و پاسداری می کنند.
سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی های فراوان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران سلامی به تصرف دشمن درآید.
وی بیان کرد: ایران اسلامی با 15 کشور همسایه است و مرزبان نیز با چشمان بیدار از مرزهای کشورمان پاسداری می کنند و هرگونه توطئه ای را در نطفه خفه خواهند کرد.
وی با بیان این که جایگاه مرز ملی است، ادامه داد: مرزبانان با برنامه هدفمند و هوشمند در شرایط سخت جغرافیایی و خدمتی حضوری فعالانه دارند و ار کیان اسلامی پاسداری می کنند.
فرمانده مرزبانی کشور، حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی را در واقع نوعی عبادت توصیف کرد و گفت: افتخار به خدمت در کسوت مرزبانی در واقع توفیقی از سوی خداوندست که به این گروه عطا شده است.
سردار سرتیپ پاسدار رضایی، با بیان این که تلاش مرزبانان در هر لحظه عبادت است، اظهار کرد: مرزبانان در عبادت و شادی های مردم سهیم هستند زیرا امنیت محصول تلاش آنهاست.
وی با اشاره به روحیه ولایت مداری مرزبانان گفت: روحیه عشق ورزی به ولایت و دین در مرزبانان موج می زند.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این نوار مرزی 2 پایانه صادراتی پرویزخان و خسروی فعال است.
بیش از 54 درصد حجم کالاهای صادراتی غیرنفتی کشورمان به عراق از این 2 مرز انجام می شود.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.