به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یوسف شاه حسینی عصر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در تالار انتظار، ورزش را یکی از نیازهای ضروری جامعه در جهت رسیدن به سلامتی، شادابی و نشاط دانست و افزود: استان کرمانشاه ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه ورزش های مختلف دارد و باید از این ظرفیت در جهت شادابی جامعه استفاده کنیم.
او با تاکید بر تقویت و توسعه ورزش و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه گفت: هر جامعه ای که مردم آن اهل ورزش باشند از هرگونه آسیب مصون خواهد ماند.
وی از کرمانشاه به عنوان دیاری پهلوان خیز نام برد و گفت: این صفت در مورد مردم استان بسیار برازنده و مایه افتخار است و مردم ایران و جهان کرمانشاه را به نام پهلوانی می شناسند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریتی استان همواره حامی حوزه ورزش بوده و هست و خواهد بود، افزود: توسعه و تقویت ورزش بر افزایش شادابی و نشاط اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.
شاه حسینی، همچنین بر فعال کردن حوزه جوانان در اداره کل ورزش و جوانان نیز تاکید کرد و افزود: حوزه جوانان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
در این آیین از زحمات مجتبی جوهری قدردانی و سید ارسلان حسینی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه منصوب شد.
جوهری به عنوان رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای منصوب شده و سید ارسلان حسینی نیز سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان استان های زنجان و قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.