سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در 80 غرفه متشکل از واحدهای صنفی سطح شهر و همچنین واحدهای تولیدی سایر استان ها، محصولات خود را با تخفیف بالای 15 درصد از امروز به مدت 10 روز به شهروندان عرضه می کنند.
مهدی اژدری افزود: در این نمایشگاه کالاهایی از جمله صنایع دستی و سوغات، مواد غذایی ، بهداشتی و آرایشی، کفش ، پوشاک، وسایل تزیینی، شیرینی، شکلات ، آجیل و خشکبار با قیمت مناسب به شهروندان عرضه می شود.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه تا 14 اسفند برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم دایر است و شهروندان می توانند لوازم مورد نیاز خود را کمتر از قیمت بازار تهیه و خریداری کنند.
وی گفت: بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت قصرشیرین با همکاری اتاق اصناف نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.
وی افزود: طرح ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی نیز از ابتدای اسفند در قصرشیرین آغاز شده و تا 15 فروردین سال 95 ادامه دارد که در این طرح بازرسان به صورت شبانه روزی نحوه فعالیت واحدهای صنفی را رصد می کنند.
اژدری از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
شهرستان مرزری قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، بیش از 800 واحد صنفی فعال دارد.
7079/3012/3033 خبرنگار:نازنین باباخانی** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.