رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی آظهار کرد: 45 هزار بازرسی از واحد های آرد و نان استات در طول 11 ماه سال جاری انجام شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذریایجان غربی جعفر صادق اسکندری در جلسه کارگروه آرد و نان استان گفت: مسئولان، مشغول به بدنه نظارتی در استان بوده و  عملکرد خوب و قابل قبولی هم تا حدودی در توان که داشتند انجام دادند.

وی افزود: چیزی که مد نظر است در ابتدای سال جاری تا آخر بهمن ماه ما تعداد بازرسی هایی که از واحدهای نانوایی که از نظر کمیت و کیفیت و گران فروشی و کم فروشی داشته باشند چیزی حدود ۴۵هزار تقریبا بازرسی انجام دادیم.

وی تصریح کرد: از مجموع حدود ۴هزار و پانصد واحد نانوایی که در سطح استان فعال هستند، تقریبا ۴۵ هزار بازرسی در ۱۱ ماه در استان انجام شده و به علاوه ما حدود یک هزار و صد و چهارده فقره هم از واحد های تولیدی و کارخانجات آرد بازرسی داشتیم که یه تعداد از این بازرسی ها انفرادی است یعنی صرفا از طرف بازرسان اختصاصی آرد و نان است.

اسکندری گفت: کارخانجات آرد و همینطور بازرسی مشترک با اداره بهداشت زیر مجموعه  دانشگاه علوم پزشکی بوده است و چیزی حدود ۳۹۰ فقره بازرسی و نمونه برداری شده از این واحدها همینطور واحدهای اتحادیه نانوایی ها در استان چیزی حدود ۸۴۵ فقره در بازرسی ها مشترکا با اتحادیه ذیربط در شهرستان بوده و در  این ۱۱ماه حدود ۸۷۷ فقره شکایت مردمی به ما رسیده از طریق ستاد خبری یا  تلفنی و مراجعات حضوری به ستاد خبری و نتیجه این بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل پرونده تخلفاتی به تعداد ۱۱۸۴فقره شد.

وی خاطرنشان کرد: به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال تعداد ۱۱ طرح نظارتی ویژه انجام و متناسب با نوع فعالیت، واحدهای تولیدی شکل گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: درطول ۱۱ماه یکی از کارهای خوبی که انجام گرفته است تشکیل ستادهای شهرستانی است که حدود ۴۷۹ جلسه کارگروه شهرستانی در نقاط مختلف استان انجام شده علاوه بر تعداد ۱۱۸۴پرونده تشکیل شده ۷۲واحد نانوایی قطع سهمیه شدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.