به گزارش خبرنگار ایرنا یاور محمدی روز چهارشنبه در معیت حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه این شهرستان در دیدار با خانواده های معظم شهیدان ابراهیم صدری و عباسعلی خسروی گفت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری های خود در دفاع از ایران اسلامی حماسه آفریدند و امروز وظیفه ما این است که با سرکشی از این خانواده ها این عزیزان را مورد تکریم قرار دهیم.
وی افزود: امروز باید تفکر و نگرش تکریم شهدا و خانواده معظم آنها به صورت فرهنگ عمومی درآید و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فرهنگ شهادت، خانواده معظم شهدا به عنوان الگوهای صبر و مقاومت به نسل جوان جامعه معرفی شوند.
وی گفت: در زمانی که نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید همه جانبه استکبار و ایادی آن قرار گرفته بود خانواده معظم شهدا با ایستادگی و مقاومت باعث دلگرمی رزمندگان اسلام می شدند که ایثار و از خود گذشتگی آنها، مسوولیت ما را در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین تر می کند.
شهرستان سنقر و کلیایی در فاصله 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و تعداد 417 شهید، 748 جانباز و 55 آزاده را به انقلاب اسلامی تقدیم نموده است.
7446/3033 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.