به گزارش ایرنا روز شنبه از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، اسد الله رازانی اظهار کرد: در سفر دو روزه ای که در اواسط هفته به تهران داشتیم برنامه های متعددی از سوی مدیریت ارشد استان مورد پیگیری قرار گرفت و خوشبختانه دستآوردهای خوبی نیز در پی داشت.
وی با بیان اینکه روز گذشته با وزیر نفت دیدار کرده است، افزود: با توجه به اینکه مهندس زنگنه در سال اخیر سفر مستقلی به کرمانشاه انجام نداده اند از او دعوت شد سفری به استان داشته باشند تا در یک زمان کافی مسایل مربوط به پروژه های مهم و در دست اجرا ر به شکل جدی مطرح کرده و بتوانیم در مورد آن ها تصمیم گیری کنیم.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مهندس زنگنه نیز با توجه به ضرورتی که در مورد انجام این سفر احساس می کردند به دفترشان دستور دادند که برنامه های انجام این سفر را تنظیم کنند.
رازانی ادامه داد: در دیدار روز گذشته با وزیر نفت 2 پروژه مهم پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی اسلام آباد به شکل ویژه مورد بحث قرار گرفت و راه های شتاب بخشیدن به این پروژه ها نیز بررسی شد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه مهندس زنگنه حمایت های خوبی از 2 پروژه مهم پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی اسلام آباد انجام داده اند و این 2 پروژه روند اجرایی خوبی را در پیش گرفته است.
استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: در این دیدار همچنین وزیر نفت نیز قول حمایت های بیشتری را دادند و به معاونت های مجموعه وزارتخانه نیز گفتند، همکاری های بیشتری در این زمینه داشته باشند تا این پروژه ها سرعت بیشتری به خود بگیرند.
رازانی با بیان اینکه در مورد توسعه زیربنایی منطقه سومار، نفت شهر و قصرشیرین نیز درخواستی به وزیر نفت ارایه شد، گفت: تا پیش از این وزارت نفت بیش از 200 میلیارد ریال برای ایجاد تأسیسات زیربنایی در نفت شهر هزینه کرده است و تقاضا کردیم این روند حمایتی همچنان تداوم یابد تا وزیر نفت نیز در این زمینه قول مساعد دادند.
7445/8066دریافت کننده:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.