به گزارش خبرنگار ایرنا، یاور محمدی روز شنبه در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی و مناسب سازی عبور و مرور معلولان سنقر و کلیایی افزود: این پروژه ها در بخشهای مختلف شامل آب، راه، کشاورزی، شهرک صنعتی، عمران شهری و... می باشد که مراحل مبادله موافقت نامه های مربوطه انجام شده است.
وی از بررسی مستمر آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان خبر داد و گفت: برای این منظور جلسات ماهیانه تشکیل خواهد شد.
فرماندار سنقر و کلیایی وضعیت برخورداری از آب در روستاهای شهرستان را تشریح کرد و گفت: 6 روستای دیگر تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار گرفته اند که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.
محمدی افزود: با برخورداری این 6 روستا، تعداد روستاهای بدون مشکل و تحت پوشش در این شهرستان به 120 روستا رسید و آبرسانی به 50 روستای دیگر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
وی گفت: تعداد 30 روستای شهرستان هم اکنون هیچ گونه اعتباری برای تحت پوشش قرار دادن آنها اختصاص نیافته اما پیگیریهای لازم برای جذب اعتبار از طریق شرکت آب و فاضلاب روستایی در حال انجام است.
فرماندار سنقر و کلیایی همچنین مناسب سازی عبور و مرور معلولان و جانبازان را توسط ادارات و بانکهایی که بیشترین ارتباط را با معلولان دارند، مورد تاکید قرار داد.
محمدی گفت: تمامی ادارات به منظور تکریم معلولان و جانباران مراجعه کننده بایستی نسبت به تعیین فردی با حضور در محل ورودی اداره، برای رسیدگی، پیگیری و رفع مشکل آنها از طریق کارشناسان مربوطه اقدام نمایند.
وی گفت: برنامه ریزیها در ساخت و ساز بخصوص در مکانهای عمومی و پارکها باید با در نظر گرفتن وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه و سبک زندگی مردم در سالهای آینده انجام شود تا با مشکلات کمتری در آینده مواجه شویم.
7446/8066 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.