به گزارش ایرنا، فرماندار کنگاور از کمپ ترک اعتیاد بهشت کوچک واقع در روستای سلطان آباد این شهرستان بازدید کرد که قریب به 70 معتاد در آن به منظور ترک اعتیاد نگهداری می‌شوند.
در این مکان که مسوول آن خود از رهایافتگان اعتیاد بود، به فرماندار کنگاور گفت: با کمترین امکانات افراد معتاد را طی یک دوره 21 روزه پذیرا هستیم و شرایط را برای ترک آن‌ها فراهم می‌کنیم.
علی خدادادی، با بیان اینکه نیازمند کمک مسوولان هستیم، گفت: کمک‌ها صرفا مادی نیست و باید زمینه‌های اشتغال افراد رها یافته را فراهم کنند تا بار دیگر به سمت مواد مخدر کشانده نشوند.
وی با تاکید بر اینکه بهزیستی کنگاور همکاری خوبی با این مرکز داشته است، گفت: انتظار می‌رود دیگر نهادها و ارگان‌ها همکاری لازم را برای مشخص شدن مکانی مناسب برای راه‌اندازی این مرکز داشته باشند.
فرماندار کنگاور هم به مسوول کمپ‌ ترک اعتیاد بهشت کوچک قول همکاری و پیگیری مشکلات آن‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را داد و از مسوولانی که با این مراکز در ارتباط هستند و به نوعی می‌توانند کمک ‌کار آن‌ها باشد خواستار همکاری هرچه بیشتر شد.
رییس اداره بهزیستی کنگاور نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد و اقدام هایی که در راستای درمان معتادان و بازگشت آنان به جامعه صورت گرفته ارایه داد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.