استاندار کرمانشاه با انتقاد از تضعیف رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه پیش بینی کرد که در هفته های آتی شاهد اوج گیری کرونا در این استان باشیم.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از تضعیف رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه گفت: با این روند به احتمال قوی شاهد اوج گیری کرونا در هفته‌های آتی در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش جماران، هوشنگ بازوند در جلسه امروز (28 تیر) ستاد کنترل و مدیریت کرونا با انتقاد از تضعیف رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه، گفت: در هفته های گذشته مردم تا حد زیادی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و این امر موجب شد تا در هفته گذشته شاهد سیر نزولی کرونا در استان باشیم، اما متاسفانه در چند روز اخیر بازهم مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌توجه شده‌اند.

وی افزود: این شرایط موجب می‌شود به احتمال قوی در هفته‌های آتی شاهد اوج گیری دوباره کرونا در استان باشیم و آمار مبتلایان و بستری ها مجددا صعودی شود.

وی با انتقاد از وضعیت اتوبوس های شهری، گفت: در اتوبوس های شهری کرمانشاه متاسفانه پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت نمی شود و شهرداری باید به این وضعیت رسیدگی کند.

بازوند از شلوغی پارک و تفرجگاه‌ها هم انتقاد کرد وافزود: شهرداری باید با شدت بیشتری نسبت به این مسئله نظارت داشته و برخورد کند.

استاندار کرمانشاه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی درسطح اصناف هم اشاره کرد و افزود: متاسفانه بسیاری مغازه داران از ماسک استفاده نمی کنند و بازرسان مربوط باید در این زمینه نظارت داشته و برخورد کنند.

بازوند افزود: اگر برخوردها جدی باشد، قطعا همه رعایت می کنند و دراین زمینه نظارت ها باید تشدید شود و تعداد گشت های نظارتی افزایش یابد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید این مهم در سطح جامعه همه‌گیر شود که دریافت هرگونه خدمات در بخش های مختلف تنها در صورت زدن ماسک امکانپذیر است و دستگاه ها و ادارات و بخش های مختلف حمل و نقل و اصناف باید از ارائه خدمات به مراجعان بدون ماسک خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.