استاندار کرمانشاه وضعیت کرونا در این استان را تکان دهنده دانست.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت کرونا در این استان تکان دهنده است، گفت: نیازمند بازنگری رفتار مردم و مسوُولان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا هستیم.

به گزارش جماران، هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی کرونا خطاب به مدیران و فرمانداران در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسوُولان با جدیت بیشتری بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند، گفت: اولویت اصلی در استان کرمانشاه مدیریت و مهار کرونا است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید این مهم را مدنظر داشته باشند که سلامت و خود و دیگران را به خطر نیاندازند، گفت: وضعیت فعلی، خسارات و مشکلات زیادی را برای جان و کسب و کارهای مردم ایجاد می کند.

وی از رسانه ها و صدا و سیما خواست مکان های پرخطر را به همه مردم اعلام و به صورت گسترده در حساس سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کار کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه گفت: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات در تمام با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد کنند و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی کنند.

بازوند با بیان اینکه کمیته نظارت گزارش خاطیان و افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند به دادستانی اعلام کند.

او با اعلام اینکه گزارش فعلی وضعیت کرونا تکان دهنده است و فرمانداران شخصاً وارد شوند و مسایل را پیگیری کنند، تصریح کرد: اگر امروز اقدام جدی انجام نشود فردا باید هزینه های بیشتری برای مهار کرونا پرداخت کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.