به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفر امامیان امروز پنج شنبه در آیین‌توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی که با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد برگزار شد، اظهار داشت: خادمیاران رضوی با تاسی به حضرت رضا (ع) از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف به آحاد جامعه و به خصوص کادر درمانی ارائه خدمات داشتند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه افزود: راه‌اندازی خط تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده از جمله این فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه همواره در پرتو عنایات امام رضا (ع) بوده‌ایم، گفت: همچنین اجرای برنامه‌های معنوی، زیارت مجازی، توزیع تبرکات، تقدیر از پزشکان و پرستاران و … از دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین استان‌توانستیم ۷۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه این بسته‌ها شده است، ادامه داد: بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارانی، پنیر، خرما، قند و شکر است.

امامیان اظهار داشت: بسته‌ها در ۸ منطقه و به صورت محله‌ای بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا طی امروز و فردا توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.