مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود اعلام وضعیت سفید از سوی وزارت بهداشت در قصرشیرین نیاز است مردم کرونا را جدی بگیرند چون بحران کرونا همچنان در کمین است و متاسفانه هر روز شماری از افراد در سراسر کشور به این بیماری مبتلا می شوند.

وی اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده و پرهیز از حضور در اجتماعات و ترددهای ضروری و در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال کرونا به عنوان تنها راه ریشه کنی این ویروس از مواردی است که همه باید آن را رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: با توجه به برگزاری آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه در مناطق سفید، فردا نیز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی نماز جمعه در قصرشیرین برگزار می شود و افرادی که در نماز شرکت می کنند باید از دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی و مهر و سجاده شخصی استفاده کنند.

وی ادامه داد: کار ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر قصرشیرین نیز همچنان در دستور کار است و مدیریت بیماری کرونا باتوجه به تردد روزانه هزاران دستگاه کامیون و افراد در مرز پرویزخان نیز با تدابیر لازم به طور مستمر انجام می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۲هزار و ۷۲۵ نفر رسید.
کیانوش جهانپور روز چهارشنبه افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۷۸۳ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.